הצהרת הנגישות של ביו קליניק

אנחנו בביו קליניק ביו רואים חשיבות רבה במתן שירות איכותי ומהימן, אך גם שירות מכבד, שוויוני ועצמאי לכלל הפונים בשירותינו.

לאור מטרה זו, אנו פועלים באופן מתמיד להתאמה מיטבית של השירות לכלל האוכלוסייה, לשיפור ולגיוון אפשרויות מתן השירות בהתאמה לכלל לקוחותינו.

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ”ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות והרחבתן מעת לעת. אנו רואים חשיבות ביכולת כל אדם באשר הוא ובאשר למגבלה אותה הוא נושא, לקבל את השירותים הניתנים ככלל לקהל לקוחותינו.

המרכז הרפואי ביו קליניק, הוקם בשנת 2024 במטרה לשפר את איכות החיים של חולים הסובלים מבעיות הקשורות למטבוליזם וסוכרת. בהתאם לחזון המרכז הרפואי, אנו מומחים בטיפול במחלות מטבוליות בגישה אינטגרטיבית, עם דגש על ביצוע בדיקות נטורוגנטיקה ומיקרוביום. הטיפול משלב את הטוב מכל עולמות הרפואה. המטרה שלנו היא להבטיח לכל מטופלינו איזון מוחלט וירידה במשקל. מאות מטופלים כבר שינו את חייהם מקצה לקצה בזכות היענות להמלצות הצוות המטפל במרכז הרפואי.

בכל חודש מאות מטופלים המתמודדים עם סוכרת ומחלות הקשורות למטבוליזם על מנת לרדת במשקל, לאזן את המדדים ולהגיע לבריאות מיטבית בתחומים שבהם המרפאה עוסקת.

מניסיוננו הרב, נוכחנו לדעת שהדרך להצלחה מגיעה דרך שותפות אמיתית. החלק שלנו בשותפות הוא לתת מענה מקצועי לכל השאלות שלך, להיות לך לעזר, לתמוך בך ולהחזיק לך את היד לאורך כל התהליך.

החלק שלך בשותפות הוא לשמור על ההנחיות שקיבלת מהצוות שלנו ולגלות סבלנות וסובלנות לתהליך. ככלל, הצוות שלנו כאן בשבילך!

בנוסף לאמור בנוסח זה, המפרט את מסגרת הסדרי הנגישות בשירותינו, מחלקת תמיכה מקצועית כללית זמינה בטלפון: 077-9974625 ובשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 09:00 ועד 17:00.

כמו כן, ניתן לפנות לתמיכה גם בהודעת ווטסאפ למספר: 052-3141720 (מספר זה מיועד להודעות בלבד).

שיפור ושימור: חוויית ההתאמה ללקוח

ביו קליניק רואה חשיבות רבה בשימור חוויית הלקוח הנגישה לכל אדם, אך גם שמה לה למטרה את חשיבות שיפור השירות הנגיש.

בכל בקשה להתאמת השירות ו/או סיוע נדרש, חשוב לשתף את הצוות ואנשי הקשר המנויים בנוסח זה.

ביו קליניק מחויבת לתשומת לב והתייחסות מיטבית עבור לקוחותיה, על מנת לספק שירות איכותי ונגיש.

כמו כן, אנחנו פועלים באופן מתמיד להנגשת המרכזים הרפואיים שלנו ומרכזי השירות אשר מעניקים מענה לאנשים עם מוגבלות, וזאת תוך השקעת מאמצים ומשאבים רבים לשיפור חווית השירות ולצמצום פערים במתן השירות.

כלל הפעולות הננקטות על-ידי ביו קליניק לצורך הנגשת מרכזיה הרפואיים והשירות הניתן בהם לאנשים עם מוגבלות נעשות תוך התאמה להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח, 1998 והתקנות שהותקנו על פיו.

נגישות במרכז ביו קליניק

המרכז הרפואי של ביו קליניק מונגש כחוק על מנת להתאים לאנשים עם מוגבלות. בנוסף, במרכז הרפואי שלנו בביו קליניק נעשה שימוש במגוון התאמות ועזרי נגישות על מנת לספק שירות מיטבי ונגיש לכלל הבאים בשערינו.

התאמות נגישות לפי סוגי מוגבלויות

מוגבלות בראייה:

  1. הגעה הכוונה ועזרים:

    א. ליווי ע”י עובד בתיאום מראש עדיף לתאם מראש במוקד ו/או דרך רכז הנגישות הממונה שפרטיו מצוינים בעמוד זה. כמו כן, ניתן לפנות בנושא בעת ההגעה למרכז הרפואי למי מצוות האבטחה בכניסה ולבקש סיוע בנושא.

    ב. עמדת מודיעין והכוונה נגישים, מאוישים וזמינים. מעליות קיימת הכוונה קולית במעליות.

  2. הנגשת מידע:
    א. פורמטים מונגשים – כתב ברייל / קובץ קולי – אספקה תוך 7 ימי עסקים. יש לפנות לרכז הנגישות בנושא.
    ב. הקראה על ידי עובד – עד 3 עמודים, במקום. מעל 3 עמודים, ניתן לקבל את השירות בתיאום מראש.

  3. הנגשה פיזית:
    א. עמדת מודיעין והכוונה – נגישים מאויישים וזמינים
    ב. מעליות – קיימת הכוונה קולית.
  4. נהלים והערות נוספות:
    א. כניסה של כלב נחייה וחיית שירות מותרת כחוק ברחבי המרכז הרפואי. לעניין כלב נחייה, אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
    ב. פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.
    ג. עובד מתלווה לסיוע אישי – בתיאום מול רכז הנגישות.

 

מוגבלות בשמיעה / דיבור:

  1. הגעה, הכוונה ועזרים:
    א. תרגום לשפת הסימנים – קיים תרגום לשפת הסימנים בווידאו (ע"י עמותת נגישות ישראל) בתיאום מראש מול רכז הנגישות.
  2. הנגשת מידע:
    א. תקשורת כתובה – במידת הצורך ניתן להשתמש בתקשורת כתובה
  3. הנגשה פיזית:
    א. עובד מתלווה לסיוע אישי – בתיאום מראש מול רכז הנגישות.

 

מוגבלות קוגנטיבית/ שכלית/ נפשית:

  1. הגעה הכוונה ועזרים:
    א. ליווי ע"י עובד בתיאום מראש – עדיף לתאם מראש במוקד ו/או דרך רכז הנגישות הממונה שפרטיו מצוינים בעמוד זה. כמו כן, ניתן לפנות בנושא בעת ההגעה למרכז הרפואי למי מצוות האבטחה בכניסה לבקש סיוע בנושא.
    ב. עמדת מודיעין והכוונה – נגישים, מאוישים וזמינים
    ג. מעליות – קיימת הכוונה קולית
  2. הנגשת מידע:
    א. פורמטים מונגשים: כתב ברייל / קובץ קולי – אספקה תוך 7 ימי עסקים. יש לפנות לרכז הנגישות בנושא.
    ב. הקראה ע"י עובד – עד 3 עמודים, במקום. מעל 3 עמודים, ניתן לקבל את השירות בתיאום מראש.
  3. הנגשה פיזית:
    א. מעליות – קיימת הכוונה קולית במעליות.
    ב. שירות רב שפתי – בתיאום מראש עם רכז הנגישות.
  4. נהלים והערות נוספות:
    א. כניסה של כלב נחייה וחיית שירות מותרת כחוק ברחבי המרכז הרפואי. לעניין כלב נחייה, אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
    ב. פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.

 

מוגבלות בניידות ותנועה:

  1. הגעה, הכוונה ועזרים:
    א. חניות – במרכז הרפואי קיים מענה לחניית נכים ולחניית רכב גבוה. החניה היא ללא עלות לרכבים המסומנים בתו נכה.
    ב. ליווי ע"י עובד – יש לתאם מראש במוקד זימון תורים, או לפנות למאבטח בכניסה עם הגעתכם למרכז הרפואי ולבקש סיוע בנושא.
    ג. עמדת קבלה נגישה – בכל עמדות הקבלה קיימת עמדת קבלה נגישה.
  2. הנגשת מידע:
    א. עזרה במילוי טפסים – יש לבקש במעמד הקבלה סיוע מהמזכירות.
  3. הנגשה פיזית:
    א. עמדת קבלה נגישה – בכל עמדות הקבלה קיימת עמדת קבלה נגישה (מותאמת לכיסא גלגלים).
    ב. חניית נכים – בחניון המרפאה קיימות חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה.
  4. נהלים והערות נוספות:
    א. כניסה של כלב נחייה וחיית שירות מותרת כחוק ברחבי המרכז הרפואי. לעניין כלב נחיה, אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
    ב. פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.

הסדרי נגישות מבניים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בביו קליניק:

  1. קיימות חניות נכים בחניון הצמוד בקרבת הסניפים, כולל לרכב גבוה (בתשלום).
  2. קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד למשרדנו (כולל מעליות).
  3. קיימים שירותי נכים נגישים.
  4. קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  5. מותרת כניסה למשרדנו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

שירות לקוחות נגיש - מוקד מידע וזימון תורים

נגישות אתר האינטרנט

לקבלת מידע או לזימון תור ומתן שירות, ניתן לפנות למוקד המידע ו/או מוקד המכירה באחת מן הדרכים הבאות:

  1. טלפונית, למספר הטלפון שלנו 077-9974625
  2. באמצעות הצ'אט שבאתר, בכתובת: https://bioclinic.co.il/
  3. צ׳אט ווטסאפ באמצעות מספר הטלפון: 052-3141720 (מספר זה מיועד להודעות בלבד)
  4. הודעת מייל, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני: info@bioclinic.co.il

לאחר הפנייה הראשונית, מתן השירות לאורכו, יתבצע בהתאם לאופן הפנייה הראשונית. על כן, ולמען מתן השירות המיטבי ללקוחותינו על שלל גווניהם, נתב השיחות הונגש. ההקלטה הנה בשפה פשוטה, בקצב דיבור איטי וברור וללא מוזיקת רקע. עם זאת, יצוין כי לצורך מתן שירות מיטבי, כדאי לעדכן את נציג השירות בכל עזר ו/או התאמת נגישות נדרשת לעת קבלת השירות במרכז הרפואי.

אתר האינטרנט שלנו בביו קליניק, כמו גם דפי הנחיתה השונים, עוברים באופן מתמיד תהליכי השתפרות על מנת לספק שירות אינטרנטי נגיש בהתאם למדיניות של מרפאת ביו קליניק.

אנו שואפים באופן עקבי להביא לידי לקוחותינו אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש ביעילות ובהנאה ככל הגולשים.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ונתוני רוחב אחרים (למשל: מחקר מייקרוסופט משנת 2003 במדינת ישראל), בין 20 ל-25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט.

מרפאת ביו קליניק, מאמינה ופועלת למען הגשמת שוויון ההזדמנויות, ובכלל זאת גם במרחב האינטרנטי, בעבור בעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

אתר זה מתעדכן ומשתפר לאור דרישות החוק ואלו המופיעות בתקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות, התשע”ג, 2013).

פרשנות ויישום התאמות הנגישות מבוצעים עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568 לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך ה-0 הבינלאומי).

הבדיקות נבחנות לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום. ובהתאמה גבוהה גם בדפדפני פיירפוקס, אקספולרר 9 ואילך.

האתר משמר מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

במידה שנתקלתם במסמך זה או אחר, ו/או בסרטון ופרט תוכן אחר באתרנו, שאיננו נגיש, תוכלו לפנות לרכזת הנגישות של בטר טופ איכילוב ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פניה לרכז הנגישות של מרפאת ביו קליניק

בכל שאלה ניתן לפנות למר מיכאל רזניק, רכז הנגישות של ביו קליניק, אשר פרטיו:

טלפון: 055-9890202
כתובת מייל: info@bioclinic.co.il
דואר: ויצמן ,14 תל אביב (ביו קליניק)
מיקוד: 6423914

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 09.09.2025